maandag 19 januari 2009

testbericht



Vandaag de eerste van 23 stappen. Bibliotheek Rijswijk gaat 2.0


5 opmerkingen:

  1. Hi Barrb,

    Gezellige foto, wel.
    Groet van je seniorcollega.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Barbara,
    Heb mij aangemeld als ''volger ''van jouw
    blog en dat is gelukt.
    Groeten, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LIEVE BARBJE,

    Mooi hoor dat plaatje van onze ingang.
    Ik zal een trouw volger worden van jouw blog.
    lijkt me erg interessant.
    Veel succes,
    liefs,
    Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé Barbara,
    Fijn dat ik in je groepje zit.
    Ik weet dat je ons in moeilijker tijden goed zal stimuleren.
    Groet van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haai Barb',
    Mooi lay-outje heb je gemaakt. Spannend die 23 dingen. Hopelijk komen we er met z'n allen wel uit! Groetjes van Det

    BeantwoordenVerwijderen