woensdag 28 januari 2009

ding 2. Barbara en web 2.0

Anderhalve week na onze eerste bijeenkomst; 23 Dingen stemt tot nadenken. Web 2.0 en ik: een voordehand liggende combi? Ik ben in ieder geval wel een enthousiaste gebruiker van web 1.0. Tijdens de voorbereidingen van de vriendinnenweekenden ben ik degene die avonden achter internet zit, op zoek naar dat ene appartement waar we helemaal vrolijk van worden. En web 2.0? Als passieve gebruiker heb ik er wel wat mee. De weblog van mijn broer volg ik trouw en niets is leuker dan eindeloos foto's te kijken op Flickr (ook handig als je een weekendje weg voorbereidt). Maar zou ik nu zelf, buiten dit traject om, een weblog beginnen? Ik weet het niet. Ik ben meer van het contact in levende lijve (virtuele wijn smaakt niet echt)en heb al moeite om dat naar tevredenheid bij te houden. Maar goed, we spreken elkaar in juni nog maar eens hierover.

3 opmerkingen:

  1. Hi Barb,
    Ook ik weet zeker dat ik je liever in levende lijve spreek dan virtueel, maar bij gebrek aan beter.... en aangezien er toch geen wijn aan te pas komt moet je het stellen met een reactie.
    Jammer dat je hier geen foto's of filmpjes in kan plaatsen.
    grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Barb,
    je moet echt eens bij pagina-elementen & Gadgets kijken, echt lachen joh. Geeks rule!!!
    grrr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi barbara, erg interessant allemaal
    ik heb een probleem om een foto in mijn profiel
    te zetten, wil je mij daarbij helpen?
    groetjes Wouter

    BeantwoordenVerwijderen