zondag 8 maart 2009

nog een keer ding 8



Ook bij ding 8 was het weer heel leuk om van alles uit te proberen, maar jongens, wat zat ik te modderen met het uploaden. Ik moet toch nog eens de kunst bij Jacq of Elly gaan afkijken. Het goede nieuws is dat ik inmiddels wel een heleboel manieren wist om het mee te proberen. De chocoladereep heb ik uiteindelijk thuis maar opgeslagen op mijn eigen computer en zo weer in mijn blog gezet. Bij deze bijdrage heeft Martijn even geholpen. Hij maakte een printscreen en zette deze in Paint.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten