Kijk, hier kan ik me nu helemaal in verliezen; eindeloos rondkijken op Flickr, en via de " les" van Rob steeds maar weer doorlinken naar iets nieuws. Ik geloof dat ik hier nu al twee avonden mee bezig ben, dus dit blogbericht moet nu maar eens geschreven worden. Er liggen nog twee dingen op me te wachten.
Waar ben ik allemaal geweest op Flickr? Ik vond de Trip planner wel leuk. Lekker meegenieten met droomreisjes van anderen. Er staat zoals gewoonlijk ook weer onzin tussen, en volgens mij is het gehalte aan Japanners hoog. Maar ik kon alvast onderzoeken wat ik allemaal in Marrakech zou kunnen doen. Misschien dat die droom nog eens uitkomt. Lekkere kleurtjes waren te vinden bij Color Picker. Het lijkt wel alsof sommige foto's speciaal voor deze toepassing genomen zijn. De boomstructuur van trefwoorden bij Findr vond ik ook handig. Op verzoek van Wim heb ik gezocht naar mooie plaatjes van de T1 Volkswagen; dat is zijn droom voor als hij " groot en rijk" is. Misschien moeten we tegen die tijd iets combineren; in zo'n mooi busje naar Marokko rijden. Ook ontdekte ik waar de foto's op Google Maps te vinden waren. De toepassing kende ik wel bij Google Earth, maar heb 'm onder " Meer" nu ook bij Maps gevonden. Tenslotte heb ik nog even doorgelinkt naar de bibliotheektoepassingen. Daar zitten toch ook wel weer curieuze plaatjes tussen, hoor. Het is toch wel een beetje vreemd soort mensen, die bibliothecarissen. Er was ook een bibliotheek die foto's van alle ruimten gepubliceerd hadden, zowel de publieke- als werkruimten. Willen jullie mijn bureau niet op de foto zetten, alstublieft! Het zag er op die foto's wel erg opgeruimd uit. En leuk voor Anik: de toepassing Poster Maker.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Kijk aan, de ultieme speelster maalt niet om een uurtje meer of minder! Tja, of je dingen voor het werk kunt gebruiken is natuurlijk de vraag. Maar in ieder geval blijkt dit Ding altijd goed aan te slaan, omdat je zulke MOOIE foto's kunt vinden.
BeantwoordenVerwijderenEr zijn bibliotheken (vergeten welke :-( ) die n.a.v. dit Ding een leeshoek inrichten, en de wanden bekleden met boeken op kleur bij elkaar! Leuk he? Chapeau als je die foto's kunt vinden!