maandag 2 maart 2009

" Koffiestop in blauw"


" Koffiestop in blauw"
Originally uploaded by barbaravandongenleguijt

Stilleven in Het Kaapse Bos bij Maarn. In het kader van Ding 7 probeer ik een foto direct vanaf mijn eigen nieuwe flickr-account in mijn blog te krijgen. Ben benieuwd.

4 opmerkingen:

  1. Bother, Barb,
    "currently unavailable"
    Nou ja, dan maar naar bed in Delfts blauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erger nog: als ik op de lege foto klik: "oops, you don't have permission to.....etc"
    Dat maakt de foto wel steeds begeerlijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Barb,
    Was het in eerste instantie gelukt met die foto of niet,soms copyright-problemen{help is dit goed,geen groen boekje]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Barbara,
    Volgens mij moet je de foto in flickr op openbaar zetten. Wij krijgen nu geen permissie om de foto te mogen bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen