
" Koffiestop in blauw"
Originally uploaded by barbaravandongenleguijt
Stilleven in Het Kaapse Bos bij Maarn. In het kader van Ding 7 probeer ik een foto direct vanaf mijn eigen nieuwe flickr-account in mijn blog te krijgen. Ben benieuwd.

Stilleven in Het Kaapse Bos bij Maarn. In het kader van Ding 7 probeer ik een foto direct vanaf mijn eigen nieuwe flickr-account in mijn blog te krijgen. Ben benieuwd.
Bother, Barb,
BeantwoordenVerwijderen"currently unavailable"
Nou ja, dan maar naar bed in Delfts blauw.
Erger nog: als ik op de lege foto klik: "oops, you don't have permission to.....etc"
BeantwoordenVerwijderenDat maakt de foto wel steeds begeerlijker.
Hallo Barb,
BeantwoordenVerwijderenWas het in eerste instantie gelukt met die foto of niet,soms copyright-problemen{help is dit goed,geen groen boekje]
Hoi Barbara,
BeantwoordenVerwijderenVolgens mij moet je de foto in flickr op openbaar zetten. Wij krijgen nu geen permissie om de foto te mogen bekijken.