zondag 12 april 2009
Ding 16.
Grrr, probeer nu al twee dagen tevergeefs verschillende filmpjes in mijn blog te krijgen. En de instructie van Rob ziet er zo eenvoudig uit! Volgens mij sla ik toch echt geen stap over. Kate, wil je dinsdag even helpdesk zijn? En anders moeten jullie maar geloven dat ik ding 16 echt gedaan heb ;) "Scouts honour" , geldt dat ook voor "moeders van.." ?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Hoi Barbara,
BeantwoordenVerwijderenMag ik je helpdesk zijn.
je moet de embedded code nemen en in je berichtenvenster copieren...dus niet in het balkje....gewoon waar je ook je tekst zet...knippen en plakken..
Groet Nana
Ha Nana,
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je wilt helpen, maar zo heb ik het ook geprobeerd. Het ziet er dan ook net zo uit als in de Jing van Rob, maar toch...
Hoi Barb, waar het dan mis gaat weet ik ook niet..gaan we dinsdag dan proberen..toch..zet het maar even aan de kant..
BeantwoordenVerwijderenZien is geloven! Zo lang krijg je je stempeltje niet hoor!
BeantwoordenVerwijderenHi Barb, misschien lukt t niet om de hele embedded code te kopieren en zie je met plakken maar 1 regeltje ( t moeten er wel n stuk of 5 zijn)? De oplossing is dan om eerst n worddocument te openen en t daar in te plakken en dan zie je of je t hele ding te pakken hebt. Dan plak je t weer door naar je blog (in HTML).
BeantwoordenVerwijderenb good