Gisteren mijn eigen account gemaakt op Library Thing en titels toegevoegd. Even rondgekeken op deze website. Leuk om ook op te zoeken wie zich in je eigen woonplaats hier ook aangemeld heeft. Nog niet opgezocht of er meer Rijswijkers aangemeld zijn, misschien is dat iets voor Elly i.v.m. aanschaf en gebruikersprofielen? Wie leest wat in Rijswijk? Of vinden we voorlopig alleen nog maar onze collega's?
Het lukte me nog niet om de widget op mijn blog te krijgen. Meinblog, help je me morgen even?
Laat het hier even bij voor dit moment.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Die widget is mij ook niet gelukt.
BeantwoordenVerwijderenHa Barb,
BeantwoordenVerwijderenomdat ik het 23dingen-account bij dit Ding heb gebruikt, kon ik geen Librarything-leden in de buurt vinden. Daarvoor moet ik een keer de identiteit van een echte Rijswijker lenen om dat uit te zoeken.
Hi Barb, volgens mij hebben de meeste nederlandse gebruikers geen woonplaats ingegeven, alleen maar Nederland, want ik heb ze niet gezien. En wat die widgets betreft geef ik morgen graag een masterclass.
BeantwoordenVerwijderenYep, misschien mag ik mij aanmelden Roep je mij als het zover is, Karin?
BeantwoordenVerwijderenHoi Barbara,
BeantwoordenVerwijderenJe kunt je librarything-widget-boeken laten bewegen, door dit bij de widget aan te geven. Ook kun je de breedte daar instellen. Als je weer inlogt zie je ergens een tabje widget staan. Je kunt dan kiezen voor "animeren" en "opmaak aanpassen". Succes ermee. Groetjes
Vreemd, want je hebt wel de geanimeerde widget gekozen. Ik denk dat we nog in de nasleep zitten van toen je template in de war was.
BeantwoordenVerwijderenProbeer toch eens even een ander sjabloon uit en kijk of de gadget het dan wel doet.