dinsdag 28 april 2009
23 dingen bij de kapper.
Kan ik vanmiddag bij Montie, mijn muzikale kapper, aan de communicatiemedewerker van de Kunsthal uitleggen wat twitteren is! Deden ze nog niets mee. Dank Rob, voor ding 17! En toen ook nog eens een nummer van Pat Metheny langskwam, was het 23dingen-plaatje helemaal compleet.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Leuk kunstzinnige filmpje...weet ik eindelijk wie montie is..
BeantwoordenVerwijderenen hoe zit je haar nu?
BeantwoordenVerwijderen